Wednesday, August 18, 2010

Barna endelig på skolebussen

Nå har endelig barna begynt å ta skolebussen. Det betyr mer fri for meg. Bussen går kl 8 om morgenen og barna leveres kl. 16:15.

Fra Samsung


I dag sto jeg opp kl. 06:00, lagde matpakker til barna, fikk i barna litt frokost og sendte de av gårde på skolebussen. Etter det dro jeg på en kaffebar og spiste frokost før jeg dro på trening. Tok en tur til frisøren, spiste lunch på restaurant og kom hjem akkurat tidsnok til å betale vaskedama før hun dro.

Nå høres det kanskje ut som at jeg har lite å gjøre. Men det kan jeg tilbakevise på det sterkeste. Etter at jeg kom hjem måtte jeg sette i gang en klesvask. Ikke nok med det. Det var tomt for toalettpapir på alle 3 toalettene, og hvem måtte gå i boden for å hente mer toalettpapir? Jo jeg. Etter det var jeg så sliten at jeg måtte legge meg en halv time.

Jeg ser at jeg ikke kan leve sånn utover høsten. Det er på tide å finne seg en jobb, et studie eller noe annet å gjøre. Men først skal jeg nyte noen uker uten noe stress.

No comments:

Post a Comment