Wednesday, July 28, 2010

Vaskehjelp

Det er flott å ha housekeeping 4 timer 3 ganger i uken. Kjapp regning tilsier at det frigjør meg for 12 timer med vasking i uken. Nå ville nok ikke jeg vasket så nøye som henne. Det er sjelden jeg gidder å vaske et bad som allerede er rent.

Jeg tror at 4 timer er litt i overkant av hva vi trenger, men jeg har ikke hjerte til å si til henne at vi kun trenger 2 timer. Men de siste 2 timene finner hun på ting å gjøre. Brette klær, vaske verandaen, vanne planter osv. I går begynte hun å vaske alle veggene våre. Mats og jeg har flydd fjernstyrt helikopter inne i leiligheten, så det var spor av rotorblader på alle veggene våre.

Men det er avslappende å sitte i sofaen og spille playstation mens vaskedamen vasker rundt deg. Det er bare å løfte opp føttene når hun vasker under sofaen. Tror ikke det hadde blitt akseptert av Hege Ann.

No comments:

Post a Comment