Wednesday, July 7, 2010

Vasking

I løpet av de dagene vi har hatt her nede, har jeg innsett at jeg ALDRI kommer til å klare å rydde raskere enn barna kommer til å rote. Så nå har jeg ansatt vaskehjelp. Jeg ringte et firma som kunne komme på kort varsel. De tok med seg en vaskehjelp som skal være hos meg 4 timer 3 ganger i uken.

Bare for å illustrere hvor mye de roter. Dette er Mats sitt rom en time etter at vaskedamen dro. Han lette etter badebuksen sin...



Det koster under 50 kr timen. Stakkars dame. Det er jo enda mindre enn det jeg tjener i timen...

Men han agenten som kom med vaskedamen til meg krevde 750 kr i adminstration fee. I tillegg fortalte vaskedamen at hun også måtte betale ca 150 kr til agenten for at han var så vennlig å formidle jobben til henne. Snakker om hallik. Han så ut som en pimp også.

Uansett, dette vil sikkert gjøre at jeg kan få fler timer i bassenget enn før. Det er tross alt ikke så lett å ha fri 24/7.

No comments:

Post a Comment